Як вибрати маркетингову компанію

Как выбрать маркетинговую компанию
фахівці, які використовують неетичні схеми просування, щоб вивести сайт в ТОП, швидше за все досвідчені і знайдуть дипломатичні, лощені фрази, щоб заспокоїти вашу підозрілість. Наприклад, ви невинно цікавитеся: «Так що конкретно ви, хлопці, робите?». І вони дають зневажлива відповідь, повний малозрозумілих технічних термінів. «А, ну ясно», — відповідаєте ви, відчуваючи одночасно сумнів, збентеження і полегшення. Хоча ви нічого не зрозуміли з того, що вам сказали. Згадайте Ейнштейна: «Якщо ви не можете пояснити щось простими словами, ви не до кінця в ньому розібралися». А за складним технічним жаргоном може ховатися нерпофессионализм. Примусьте свою компанію пояснити чітко і просто, що саме вони роблять. Якщо у них вийде, саме час для скептицизму.
Також хочемо вам порекомендувати компания карандаш
Здогадатися, звідки з’явилося стільки спаму, нескладно. Найпоширеніша причина — неправильне побудова посилальної маси, чим часто користуються недобросовісні SEO-компанії. Потрібно розуміти, займається ваше агентство посилальної масою і якщо так — то що саме вони для цього роблять. Якщо вони відповідальні за спам зворотніх посилань, саме час їх звільнити.
Як часто змінюється алгоритм пошуковика? Керівник відділу по боротьбі з пошуковим спамом Google Метт Каттс вже відповів на це питання: «Ми вносимо зміни в основні алгоритми пошуку як мінімум раз в день». Більшість цих змін — незначні, але як би там не було, алгоритм змінюється і постійно розвивається. Якщо ваша студія не попереджає про таких змінах, і не в змозі їх змінити, вважайте це попередженням.
Можливо. Але конвертується цей трафік? Виросла ваша прибуток з тих пір, як ви найняли цю компанію? Чи змінилася конверсія? Ваше агентство обов’язково повинно дати коментар про те, як оптимізувати сайт для підвищення конверсії. Це і є стратегічна консультація. Можливо, вони не відповідають безпосередньо за показники конверсії, але у них точно має знайтися рада про те, що вам робити.
Наприклад, ви приходите до такої фірмі, чекаючи допомоги з тегами заголовків і sitemap.xml. А вам замість цього відповідають: «ОК, ми допоможемо вам з посиланнями». SEO-компаніям потрібно чітко постулювати, що вони вміють і чого вони не вміють робити. Вам як клієнту також потрібно розуміти це. Я знав людей, які наймали сеошників, очікуючи від них адміністрування сайту або розробки дизайну. Я знав і компанії, які стверджували, що вони — універсальні, але при цьому робили тільки дослідження ключових слів.