Як виконати просування сайту.


Як виконати просування сайту.

Компанія вкладається в просування сайту в пошукових системах, але нічого не відбувається. Хто винен і чому ваше SEO не працює. Власник інтернет — магазину квадрокоптеров вирішив, що сайту потрібно SEO. Почитав відгуки в інтернеті і вибрав найкраще агентство на ринку. Але просто платити за роботу і виконувати рекомендації йому було мало. Допитливий підприємець вимагав детальних роз’яснень у співробітників агентства по кожній задачі, розпитав, як це працює, принаймні, він так думав, і через якийсь час розірвав договір. Вирішив усе зробити сам і заощадити гроші. Чим далі – тим менше трафіку. Як підсумок – повна втрата трафіку з пошукових систем. Натхненний винахідник вирішив запустити стартап. Самотужки зібрав на сайт конструктор, написав кілька сторінок тексту про свій продукт, вклав грошей в SEO, але нічого не сталося. Кожен бізнес прагне потрапити в топ пошукових систем Яндекс або Google, щоб отримати пошуковий трафік і сконвертувати його в клієнтів. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі Создание и продвижение сайтов.
Але, на жаль, багатьом компаніям ніколи не потрапити в топ, а багатьом він просто не потрібен. Якщо покупцям не цікавий продукт або вони не підозрюють про його існування, то шукати вони нічого не будуть. Але підприємці, частіше стартапери з «інноваційними продуктами про це не замислюються. Сфокусуватися на PR — кампаніях, рекламу в соціальних мережах. Зробити продукт впізнаваним і сформувати попит. Після того як попит на ваш нетривіальний продукт буде сформований, ваш сайт буде найбільш релевантним за цією темою – тобто в топ — 1. У криваво — червоному океані з високою конкуренцією SEO не допоможе. Вивести такі сайти в топ за запитами просто, але трафіку, а, отже, і продажу не буде. Тому що на таких ринках зазвичай весь трафік брендовий – люди шукають продукцію конкретного бренду, а не «органічну косметику для омолодження з водоростей тихого океану».
Якщо ви увійшли в висококонкурентну нішу, для початку зробіть базову оптимізацію «молодого» сайту і почекайте пару років. В цей час просувайтеся через партнерські мережі, медійну і контекстну рекламу, вкладайтеся в PR і рекламу на ТБ. Якщо у вас немає бюджетів на медійну і ТБ — рекламу в червоних океанах – ваш продукт не чекає нічого хорошого, і SEO тут вже точно не допоможе. Пошуковики навчилися визначати тип сайтів, який повинен потрапити в видачу. Іншими словами, в топі розмістяться сайти, які, найімовірніше, виявляться корисними користувачеві. У вас сайт — візитка з гарним дизайном і правильними текстами, а ніша передбачає каталог товарів. Напевно користувач захоче порівняти ціни, тому, якщо на сайті немає готової таблиці – пошуковик це теж помітить і пропустить в топ менш «красивий», але більш «SEO — підкований» сайт конкурента. Якщо ви не готові переробити сайт під SEO, SEO не потрібно. Пошуковики не люблять штамповані на конструкторах сайти.