Залучення клієнтів


Запам’ятайте, що будь який (так, абсолютно будь-який) інтернет магазин, на який йде цільової потік покупців — БУДЕ ПРОДАВАТИ! Неважливо що ви продаєте — колготки або побутову техніку, продажу будуть. Але також варто пам’ятати, що за якісним сайтом повинен стояти не менш якісний бізнес. Дамо вам вiдповiдь на питання «как найти покупателя?».

Так ось ця стаття і допоможе вам зрозуміти як і з яких джерел отримати саме цільової потік покупців. Ви ж, сподіваюся, розумієте, що без цільової аудиторії робити нічого. Пустіть ви хоч тисячу відвідувачів на свій сайт, але якщо вони будуть незацікавлені в пошуку вашого товару, то толку буде рівно нуль.

Самі розумієте, що розкрутити ІМ подарунків нині нелегко, враховуючи, що ніша дуже конкурентна і асортимент у всіх сильно перетинається (хороших постачальників щось не так і багато як здається). Але робота почалася, і в підсумку цей магазин зараз займає майже лідируючі місця як в пошуковій видачі по ключовим словами, так і взагалі має пристойний трафік. Конверсія близько 3.3%, високий відсоток повторних замовлень (в основному за рахунок хорошої лояльності покупців і підвищеної мотивації на повторні замовлення).

Ще до запуску інтернет магазину, була визначена цільова аудиторія сайту (ЦА), основну частину якої займали представники жіночої статі від 14 до 60 років. І, можу сказати, ЦА була визначена правильно, так як після 3-х років роботи інтернет магазину чоловіки зробили всього 2-3% замовлень, решта все дівчини. Це я до того, щоб ви обов’язково зробили упор на визначення своєї ЦА перед початком роботи.

Також велика попередня робота була проведена над асортиментом. Було прийнято рішення зробити основну частину асортименту (80%) абсолютно новим, а частину, що залишилася (20%) забити товаром, який вже давно успішно продається на ринку.