Як краще зберігати шини.


Як краще зберігати шини.
Питання про те, як краще зберегти шини, більшість автовласників турбує два рази на рік — навесні, коли необхідно замінити зимову гуму на літню, і восени, коли потрібно зробити зворотну заміну. Однак, багато автолюбителів змінюючи шини в шиномонтажних майстерень, до свого жаль дізнаються, що зовні придатні до експлуатації шини не можуть бути встановлені на їх автомобіль. І справа не в тому, що протектор шин зношений, а в тому, що гума потріскалася, «постаріла» і вже не здатна відповідати вимогам забезпечення безпеки і керованості автомобіля. Для того, щоб ви не зіткнулися з подібною ситуацією, ми розповімо вам, як зберігати автомобільні шини в міжсезоння. Перед тим, як відправити шини на «відпочинок» їх необхідно обов’язково позначити, на якому колесі вона стояла і в яку сторону була спрямована. Якщо ви використовуєте шини з направленим малюнком протектора і не будете знімати шину з диска, то вам цілком достатньо позначити передню і задню вісь. Це легко зробити використовуючи кольорові ковпачки на золотнику, приміром, на передніх колесах використовуючи нікельовані, а на задніх – чорні. Також ви можете знайти все необхідне на ресурсі сезонное хранение шин.
Придбати ковпачки ви можете без особливої праці в автомагазині, шиномонтажної майстерні, СТО чи на ринку. Після того, як ви зняли колеса, їх необхідно ретельно вимити і просушити, а також видалити каміння або інші предмети, які застрягли у протекторі шини. Потім, шини обробляються спеціальними хімічними засобами, призначеними для консервації шин. Увага, не переплутайте з коштами для відновлення кольору шин, оскільки до їх складу входить розчинник, що робить їх непридатними для консервації автомобільних шин. Поставтеся з усією уважністю до цього етапу, тому що у відповіді на питання: «Як правильно зберігати шини на дисках?» немає дрібниць і будь брудний ділянку слугуватиме осередком прискореного старіння гуми. Звичайно ж, краще всього, якщо колеса будуть зберігатися в зборі і накачані до звичайного тиску. Це важливо, тому що дозволяє уникнути попадання конденсату і пилу на внутрішню поверхню.
Так само, це дозволить заощадити час на заміну коліс. При зберіганні шин в підвішеному стані, простежте за тим, щоб шини не були підвішені на тонкому пруті. Це пов’язано з тим, що в процесі зберігання, це може викликати деформацію кромки шини, що знову ж таки призведе до труднощів пов’язаних з монтажем та накачуванням шин. У таких випадках, краще обмотати гак ганчіркою. З огляду на матеріал, з якого виготовлено більшість шин, цілком логічним буде твердження, що для шин небезпечні три речі: висока температурі, прямі сонячні промені і вологість. Тому, якщо ви не хочете викинути придатні за станом протектора шини, то і зберігати їх потрібно в темному і сухому місці, в якому температура повітря постійно тримається 20 – 25 ºС. Так само важливо, щоб у приміщенні, де ви будете зберігати шини, не було різких перепадів температури, що сприяють утворенню конденсату. Це також стосується сараїв, горищ та інших господарських приміщень.