Як отримати відгуки на Google Maps

9-6-2023

Відгуки клієнтів або покупців є яскравим маркером про якість послуг або товарів компанії, котрі вона пропонує потенційному покупцю. Загальновідомо, що відгуки також мають велике значення для SEO просування сайтів, оскільки є однією з його складових. Оцінка вашого бізнесу користувачами дуже важлива, один з варіантів отримати якісну оцінку користувача —  Google Maps. 

Що робить задоволений сервісом клієнт або покупець?

Задоволений роботою компанії клієнт/покупець не проти поділитися власною думкою про якість наданих йому послуг або придбаних товарів. Статистика свідчить, що понад 80% покупців готові поставити свою оцінку, за умови, що для цього є простий і зручний спосіб. Споживачі довіряють один одному, позаяк  залишені незнайомими людьми відгуки сприймаються ними як особисті рекомендації.

Важливо, щоб ваші клієнти або покупці залишали свій відгук у Google Maps — усі їх оцінки буде зібрано для рейтингу вашої компанії. Про те, як отримати ефективний рейтинг, знають фахівці Агенції онлайн-маркетингу Marketing Link. Нижче ви можете ознайомитися з деякими рекомендаціями про те, як отримати відгуки на Google Maps.

Що потрібно робити, щоб мати відгуки на Google Maps?

Спершу вам варто виконати кілька нескладних кроків:

  • Вивчіть Google політику — запит відгуків вимагає суворого дотримання Умов використання Google. 
  • Вкажіть на Google Maps свій бізнес — позначте свою компанію на карті, щоб ваші клієнти ставили вам оцінку у вашому бізнес-профілі Google.
  • Підтвердіть свій бізнес-профіль у Google — вам потрібен обліковий запис у програмі «Google Мій бізнес», за допомогою якого вам слід засвідчити належність на свій бізнес-профіль вашої компанії. 

Ця спеціалізована програма є продуктом для ефективної роботи компаній, що представляють малий бізнес. Google My Business — програмний продукт для малого бізнесу, котрий виділить вас онлайн і допоможе вам швидко і безоплатно стати помітнішими для потенційних клієнтів.

Якщо ви вже маєте обліковий запис у Гугл та підтверджений бізнес-профіль — ви можете отримувати більше відгуків і керувати ними, особливо  якщо знаєте, як правильно це робити.

Як просити клієнта або покупця дати свій відгук?

Є кілька способів отримання відгуків у клієнтів, про які ви довідаєтеся нижче.

  • Підкажіть клієнту на своєму ресурсі, де і як він може залишити свою оцінку про послугу чи продукт.
  • Скористайтеся спеціальним інструментом Google та створіть посилання на сторінку огляду у вашому бізнес-профілі.

Посилання/гіперпосилання на кнопці вашого web-сайту має бути коротким, оскільки довге посилання не завжди правильно працює з деякими офлайн-методами отримання відгуків у Гугл. Як правильно скласти і розмістити посилання на відгуки, знає керівник Агенції Marketing Link Микола Лукашук і його професійна команда.

Оберіть спосіб представлення такого посилання на відгуки своїм клієнтам.

Є кілька способів для вдалого розміщення посилання:

  • посилання на вашому сайті для переходу на сторінку відгуків Гугл;
  • сторінка відгуків безпосередньо на сайті з доступом із головного меню;
  • оформлене посилання з чітким закликом до дії в нижньому колонтитулі виділеної для відгуків сторінки.

Не соромтеся також особисто попросити клієнта залишити відгук про вашу роботу. Адже висока якість вашого товару чи послуги, мають право на визнання на сторінках відгуків Google Maps. Зробіть акцент на простоті дій — зоряний рейтинг, кілька слів або вибір із запропонованих оцінок. Для вас все це надто складно? Довірте цю роботу фахівцям Агенції Marketing Link. Наша команда гарантовано допоможе вам підвищити кількість відгуків, покращити та утримати онлайн рейтинг вашого бізнесу.