Як просувати сайт

10-23-2018

Как продвигать сайт
Аудит або комплексний аналіз дозволяє визначити коректність роботи ресурсу з урахуванням основних технічних вимог пошукових систем. Недоліки технічної складової, наповнення ресурсу, його зручності для користувача не дозволяють позиціях сайту рости в пошуковій видачі і гальмують зростання трафіку. На даному етапі також проводяться усуваються критичні помилки з внутрішньої оптимізації. Загалом аудит дозволяє сформулювати перелік рекомендацій для поліпшення видимості проекту.
Також хочемо вам порекомендувати продвижение сайтов в Харькове
Тільки грунтуючись на комплексному аналізі проекту можна сформулювати чіткі цілі і якісно спланувати роботи по просуванню. На цьому етапі ви побачите загальну картину щодо поточного стану вашого проекту і зможете оцінити перспективи. Ми, зі свого боку, представимо наше бачення черговості дій по роботі з проектом і визначимо ключові показники ефективності роботи. У форматі діалогу розподілимо зони відповідальності між вами, як власником проекту, і нами, як тими, хто зобов’язується виконувати певний обсяг робіт.
Даний блок включає ряд операційних робіт спрямованих на те, щоб ваш ресурс був позитивно оцінений пошуковими системами і в процесі ранжирування зайняв більш високі позиції. Оптимізація показника конверсії передбачає дії, спрямовані на те, щоб максимальна кількість відвідувачів вашого сайту виконували необхідні вам цільові дії, наприклад, здійснювали покупку.
Посилальна маса — це кількість посилань з зовнішніх ресурсів, які ведуть на ваш сайт. Кількість і якість зовнішніх посилань є одними з основних чинників ранжирування сайтів в пошукових системах. Зростання органічних, іншими словами «природних», посилань зі сторонніх ресурсів на ваш сайт збільшує його цінність для пошукових систем.
Оплата розділена на два щомісячних платежу. Перший платіж – оплата за роботу фахівців. Другий – оплата зовнішнього посилального профілю (оплата за посилання). Перша частина фіксована і здійснюється на умовах передоплати в рахунок робіт з оптимізації та просування. Друга частина залежить від витрат на посилання, які необхідні для досягнення мети. Ця складова проводиться за схемою передоплати та може змінюватися протягом усього періоду роботи над сайтом.
Оплата розділена на два щомісячних платежу. Перший платіж – оплата за роботу фахівців. Другий – оплата зовнішнього посилального профілю (оплата за посилання). Перша частина фіксована і здійснюється на умовах передоплати і оплачує виключно роботу seo-фахівця. Друга частина залежить від витрат на посилання, які необхідні для досягнення мети. Ця складова проводиться за схемою передоплати та може змінюватися протягом усього періоду роботи над сайтом.