Як створити сайт

12-29-2018

Перш ніж приступити до розробки сайту, необхідно розуміння того, як ваш майбутній сайт буде виглядати, який контент буде розміщуватися, який бюджет буде потрібно. Дати відповідь на ці питання можна, розібравшись у видах сайтів. Розглянемо існуючі види сайтів – від простих до складних. Рекомендуємо вибрати тут

Сайт-візитка

Мабуть, найпростіший і маловитратний вигляд сайту. Підійде як для невеликих компаній і підприємців, щоб почати просувати свій бізнес, так і фахівцям (копірайтера, дизайнера, фотографа та ін).

Сайт-візитка найчастіше складається з декількох сторінок:

інформація про фахівця;
сторінка з послугами та цінами;
сторінка з відгуками про роботу і портфоліо;
контактна інформація для зв’язку.
Зараз цей вид сайтів менш популярний, так як майже кожен може створити собі повноцінний сайт для кращої пошукової оптимізації, а фахівці, що запускають свій сайт або представляючи новий проект, часто використовують Landing Page. Бюджет сайту візитки порівняно невеликий, від декількох сотень рублів.

Посадкова сторінка (Landing Page)

Landing Page — найбільш популярний на сьогоднішній день вид сайтів. Це односторінковий сайт. Ідея такого сайту в тому, що краще одна сторінка, де шанс, здійснення покупки вище, ніж кілька різних, де, навпаки, вище ймовірність втрати клієнта.

Використовують landing page для декількох цілей:

оптовий і роздрібний продаж товарів;
старт проекту або акції (промо);
як візитка компанії або фахівця ;
інші цілі.
Найпопулярніша сфера використання landing page-продажі. Вартість розробки односторінкових сайтів коливається від кількох тисяч до кількох десятків (іноді сотень) тисяч рублів, залежно від складності робіт, конкуренції на ринку та інших факторів.

Форум

Перші форуми з’явилися на початку 2000-их, але все ще залишаються популярним місцем спілкування. Форум – це сайт для спілкування, тут створюють теми і допомагають один одному в рамках однієї загальної тематики.

Найчастіше форуми створюють на наступні, в більшості своїй, вузькі теми:

сім’я і діти;
відносини;
стиль;
гра;
фінанси;
і інші популярні теми.
Всередині однієї тематики, люди створюють багато різних тем, де і задають питання, діляться своїми спостереженнями і досвідом. Вартість створення хорошого форуму може обійтися в суму від 5 тисяч рублів, в залежності від функціоналу і складності.

Блог
Блог можна охарактеризувати як онлайн-щоденник і спосіб ділитися корисною інформацією (контентом). Хтось пише про своє життя, хтось ділиться життєвим досвідом і навчає свою аудиторію. Блог це ще й діалог між автором і читачами.

Фахівці створюють блог, щоб ділитися своїм професійним досвідом з читачами. Такий блог служить хорошим інструментом для самопіару і реклами своїх послуг (не тільки для компаній, але і для приватних фахівців).

Блоги створюються для:

самовираження;
самопіару та привернення уваги;
заробітку прямими або непрямими методами.
На блозі можна заробляти, продаючи рекламу і публікуючи рекламні пости або продавати товари і послуги.

Почати вести блог досить просто. Наприклад, на платформі livejournal або blogger. Можна замовити розробку блогу У фрілансера або у студії. В такому випадку створити блог можна за суму від 5 тисяч рублів.

Новинні сайти
Відмінна риса новинного – відвідуваність (понад 3 000 відвідувачів на добу) і вид контенту. В залежності від охоплення і масштабу можна поділити на міські, обласні новинні сайти, новинні сайти в масштабах держави і світу.

Можна ще виділити вузькотематичні ресурси, наприклад: новини фондових і валютних ринків. Існують великі новинні портали про високі технології, Фінанси, Бізнес, Бухгалтерія, ігри, Спорт і т. д.

Вузька тематика обмежує обсяг трафіку на новинний сайт, однак, найчастіше, аудиторія таких сайтів більш лояльна.

Інформаційні сайти (Статейники)
Інформаційні сайти (ще називають SEO-сайти) мають дуже схожі на новинні, але мають ряд відмінностей. SEO-сайти створюються для надання відвідувачам інформації, що цікавить їх. Сайт Entrepreneur.su можна, також, віднести до інформаційного ресурсу.

Основне завдання SEO-сайту-вихід в ТОП пошукової видачі за певними запитами. З цією метою пишуться і оптимізуються статті, складається ядро сайту, проводиться аналіз і моніторинг для поліпшення ресурсу і контенту. Хороший інформаційний сайт може приносити від 5 до 100 тисяч рублів і більше.
Бюджет на створення інформаційного сайту в більшій мірі складається з витрат на контент і просування, і в меншій мірі на технічні фактори (CMS, розробка тощо). Витрати на сайт можуть варіюватися від 10 до 100 і більше тисяч рублів.

Корпоративні сайти
Сайт для середніх і великих компаній.

Створюється для публікації наступної інформації:

Про компанію;
Про вакансії;
Про пропоновані товари і послуги;
Про партнерів;
Про контактну інформацію.
Досить досить часто на корпоративних сайтах присутній каталог продукції з актуальними цінами і новини компанії. На деяких сайтах присутні додаткові сервіси для клієнтів, закриті розділи сайту, в які можна потрапити тільки після реєстрації. Наприклад: сайти дистриб’юторів надають доступ в B2B-розділ, де можна здійснювати замовлення продукції за оптовими цінами.

Розробка корпоративних сайтів – це верхній ціновий сегмент, тому вартість починається від 80 000 рублів.

Інтернет-магазини
Назва говорить сама за себе. Інтернет-магазин (магазин) – це майданчик, де ви розміщуєте свої товари, а відвідувачі купують товар, оформляючи замовлення і оплачуючи покупку в режимі онлайн. Завдяки інтернет-магазину, спрощуються процеси покупки, оплати та отримання замовлень.