Що таке контекстна реклама


Контекстна реклама — один з видів реклами в інтернеті, яка автоматично формується для кожної сторінки в залежності від її змісту. Наприклад, для сторінки, що містить інформацію про «таксі», буде розміщена реклама з аналогічними послугами. Пропоную почитати про гугл адвордс

Даний вид реклами дозволяє отримувати цільових користувачів, навіть не маючи ніяких позицій в Яндексі і Google. Однак за кожного такого користувача доводиться платити, а це накладно при довгострокових перспективах. Тому в довгострокових перспективах застосовують SEO-оптимізацію сайту, а у випадку, коли терміново потрібні відвідувачі — замовляють контекстну рекламу.
Контекстна реклама активно використовується пошуковими машинами. Це їх основне джерело заробітку.
Варто відзначити, що контекстна реклама і у вебмайстрів займає одне з лідируючих місць по заробітку на сайтах. Багато вебмастера створюють навіть спеціальні сайти, заточені під низькочастотні запити з високою ціною за клік. У підсумку отримуємо невеликий трафік на сайт, але зате один такий користувач варто потенційно дорого. Сайти, зроблені тільки для контекстної реклами, називаються MFA (made for Adsense).
Ціна за один клік може коливатися в дуже широких межах. Наприклад, Google Adsense я іноді за клік отримую всього лише 0.01$, а іноді і 3$. В основному все залежить від конкурентності в конкретних запитах. Рекламодавець сам встановлює ціну за клік (бід), яка може коливатися, оскільки відбувається постійний аукціон цін між усіма учасниками. Ціна залежить від багатьох параметрів, наприклад, регіон показу ключових слів, час показу, CTR оголошення і т. п.
Системи контекстної реклами

У російському інтернеті існують дві великих партнерські програми контекстної реклами:
У Яндекса: Яндекс Директ для реклами direct.yandex.ru, а для заробітку на сайтах — рекламна мережа Яндекса (РМЯ) partner.yandex.ru
У Google: Google Adwords для реклами (adwords.google.com) і Google Adsense для заробітку (adsense.google.ru)
Я користувався кожною з них. Кожна з них відповідає високим вимогам і в кожній з них можна викуповувати недорогий трафік, тому я не буду виділяти кращу.
На даний момент є невеликі проблеми з модерацією в Google Adsense. Посилилися правила в цілому. В РМЯ складно потрапити в принципі. Для цього потрібен якісний сайт з відвідуваністю від 500 чоловік в добу.
З недавнього часу з’явилися нові системи, що об’єднує в собі дві контекстних реклами: APISHOPS і ще KEYSA. За допомогою них можна легко керувати компаніями, а також отримувати максимум кліків. Також є можливість створення інтернет-магазинів, що дуже зручно для тих, хто погано розбирається у створенні сайтів.